Туристическая библиотека
Маркетинг в туризмі
Інновації в туризмі
Транспорт в туризмі
Право і формальності в туризмі
Державне регулювання в туризмі
Туризм в Африці
Туризм в Америці
Туризм в Австралії
Краєзнавство, країнознавство і географія туризму
Музеєзнавство
Інші

Кучинська В.Р.

Подорож з рюкзаком по Європі: етап перший - Берлін

Може бути, ви вже чули пісеньку Каизербаса "Berlin, Berlin, du bist so wunderschön!" - Берлін, Берлін - ти прекрасний! У будь-якому випадку ця пісня засіла у мене в голові з першої ж хвилини, коли ми в'їхали в Берлін і так і залишилася на все подорож, як приємний мотив, і головне, повністю відповідний дійсності.

Берлин Кожне місто красиве по-своєму, але те, що є особливого в Берліні, що робить його таким привабливим. Берлін - це саме життя. По дорогому міста, як електронним проводах, передається енергетика цього молодого і сучасного міста з дивовижною історією.

Подорож почалася з Білоруського вокзалу в Москві. Після того як ми завантажилися в поїзд "Москва-Кельн" нас не покидало відчуття свята, яке не могли зіпсувати не похмурі провідники, не злі митники і навіть не ті, у вагоні діти. Нам, трьом веселим дівчатам, було радісно і весело, і купе нашого вагона здавалося самим зручним і красивим!

Поїзд прибув о 23.50 місцевого часу і ми, хоч і втомлені, але збуджені, висадилися на пероні Хауптбанхова (Berlin Hauptbahnhof) в самому центрі Берліна. Треба сказати, що це величезний багатоповерховий вокзал, але через кілька хвилин ми змогли зорієнтуватися. На щастя, 4 роки інституті не пройшли даром, і англійською ми всі володіємо досить вільно. У Берліні не треба обов'язково говорити по-німецьки, як і у всіх великих містах світу, більшість населення між 20 і 45 роками вільно володіє англійською мовою.

Ми жили в Хостелі Meininger City Hostel на Meininger Straße. Кімната на трьох стоїть тут лише 42 Євро. Опис дороги до нього було дуже здібним, так що ми всього за ! 30 хвилин досягли пункту нашого першого етапу. Хостел відкритий 24 години в добу, так що ми не боялися залишитися під дверима. Кімната виявилася прекрасною. Нас поселили на 6 поверсі, так що ми могли милуватися видом нічного Берліна.

Берлин Після того, як ми розклали речі, прийняли душ і випили чай (який можна приготувати в кухні хостелу), ми стали будувати план на наступні дні. Втомлені, але щасливі, ми завалилися в ліжко.

Ми прокинулися рано, так як не хотіли втрачати дорогоцінного часу в Берліні. Адже хотілося побачити все! Ми вирішили поснідати в хостелі, і ми не залишилися розчаровані, всього за 3,50 Євро ми опинилися біля розкішного шведського столу де було все: від швейцарського сиру, традиційної яишницы з ковбасками до фруктового салату і мюслі.

Ми вирішили почати з туристичного туру: від Алехандерплатца (Alexanderplatz), де знаходиться знаменита телевізійна вишка, до Брандерургердских Воріт (Branderburger Tor). На щастя світило сонце, так що прогулянка виявилася дуже приємною, особливо після такого рясного сніданку. Вулиці Берліна широкі і красиві, і ми раз у раз зупинялися, щоб подивитися пам'ятки і зробити фотографії.

Так ми дійшли спочатку до Брандербургергских Воріт а потім до Райхстага (Reichstag). Навіть якщо для багатьох історія НДР і ФДР вже минув, в Берліні це ще відчувається, навіть якщо і важко визначити, де ж східний а де західний Берлін. Хіба тільки за світлофором. У східному Берліні залишився знаменитий "Зелений людина" (Grün Männchen), який тепер став символом Берліна.

Берлин Після того, як ми відвідали Райхстаг, хоча ми і повинні були чекати годину в черзі, ми вирішили перекусити і повернулися на Алецхандерплатц, де відвідали знамениту сосиску керрі з булочкою.

Звичайно ж Білин дуже интерсный місто, але нас, як і всіх дівчат, цікавила також можливість зробити шопінг, тим більше що була велика зимова розпродаж. Хоча ми й намагалися не витрачати багато і не купувати багато, деякі недорогі і ! красиві речі ми все-таки знайшли. В Районі Курфюрстендамм (Ku-Damm) можна знайти безліч красивих магазинів і бутиків. Берлін відомий як місто "Секонд Ханда" і блошинных ринків, де можна знайти уникльные і не дорогі речі. Дуже часто на такому ринку можна зустріти речі з Радянського Союзу, останні залишки минулого. Хоча це не було в нашому бюджеті, ми зайшли в КДВ, знаменитий універмаг заходу (Kaufhaus des Westens). Цей торговий дім вразив вибором товарів і чудовими декораціями.

Берлин Після довгих годин успішного походу за покупками, ми вирішили повернутися в хостел, що б відпочити і переодягнутися. Ми запитали у хлопців, які працюють у хостелі, де можна недорого і смачно повечеряти, і нам порадили поїхати в район Фрідріхсхайн. Цей район вважається одним з найпопулярніших в Берліні у молодій публіці, там багато інтернаціональних ресторанів, кафе і барів. Ми повечеряли в одному індійському ресторані і перемістилися в бар по-сусідству.

Атмосфера нічних клубів у Берліні дуже невимушена і відкрита. Після коктейлю ми вирішили піти на дискотеку, які дуже знамениті в Берліні. Порадившись з хлопцями в барі, ми вирішили поїхати в клуб Watergate, який знаходиться в старовинним будівлі на Шпрее. Вечірка була в розпалі і модний Dj знав свою справу. В хостел ми повернулися в чотири години ранку.

На наступний день ми поснідали в кафе " Zum Anker", -"До якарю". Це дуже забавне кафе і всі відвідувачі здавалися, як будь-то тільки що вийшли з нічного клубу, може бути так воно і було. Сніданок там теж своєрідний, наприклад, можна замовити сніданок рибака з оселедцем або мексиканський сніданок, з гострим і чилі знаменитим фасолем.

Берлин Ранок ми вирішили провести культурно і поїхали в напрямку Пфферберг (Pffeferberg), де знаходяться Єврейський музей. Потім ми вирушили до східного вокзалу, де ми побачили залишки Берлінської стіни. Щоб трохи відпочити і розслабитися, ми поїхали у рай він Кройцберг (Kreuzberg). Це альтернативний район в Берліні, де живуть турки і на кожному кроці можна знайти або турецьке кафе або турецький магазин. Взагалі кажуть, що Берлін це друге за розміром місто в Туреччині після Стамбула. Після того як ми попоїли кебаб і купили фрукти, ми поїхали в Єгипетський музей подивитися знамениту виставку. Після цього ми зробили довгу прогулянку в Тиргатене (Tiergarten), знаменитому парку Берліна.

Повечеряли ми в затишному італійському ресторані "Горгонзола" (Gorgonzola) в центрі міста. На цей раз ми нікуди не пішли, так як на наступний день ми хотіли подивитися Потсдам а потім знаменитий палац Сан-Сусі (Sanssouci) , який знаходиться в однойменному парку в Потсдамі. Цей палац вразив і захопив нас своєю пишністю. Потсдам взагалі вважається передмістям Берліна, в якому живуть відомі і багаті люди.

Увечері, сидячи в кафе Берліна ми ділилися враженнями і дивилися фотографії. Ось так і закінчилося наше подорож по Берліну. Але не по Європі. Нас чекали цікаві і захоплюючі міста.

Все о туризме - Туристическая библиотека
На страницах сайта публикуются научные статьи, методические пособия, программы учебных дисциплин направления "Туризм".
Все материалы публикуются с научно-исследовательской и образовательной целью. Права на публикации принадлежат их авторам.